Maatregelen en update m.b.t. het Coronavirus

Q&A COVID-19 virus

UPDATE: 13 april 2021

 

Wij begrijpen dat het heersende virus de nodige vragen oproept. Vanwege het heersende COVID-19 virus hanteren wij op dit moment de richtlijnen van het RIVM, de GGD en de Nederlandse Overheid. Dit houdt in dat wij sinds dinsdag 15 december o.a. onze horecagelegenheden aan boord hebben moeten sluiten in ieder geval tot nader bericht. Echter blijven wij wel graag hotelgasten verwelkomen aan boord. Onze hotelgasten kunnen wij de mogelijkheid bieden om ontbijt, lunch en diner af te laten halen bij ons restaurant Lido Grill.

 

Naast deze ingrijpende maatregel, zijn er natuurlijk nog meer maatregelen getroffen waar wij gasten graag over op de hoogte houden. Kijk voor meer informatie over alle maatregelen en wat wij doen voor de veiligheid aan boord op onze speciale informatiepagina.

 

Meer informatie

 

Blijf ons volgen via de website en social media voor de meest actuele informatie. Onze reserveringsafdeling is te bereiken via reserveringen@ssrotterdam.nl.

 

 

Hieronder de belangrijkste vragen en antwoorden:

 

Is het ss Rotterdam geopend?
Ja, je bent van harte welkom aan boord. We ontvangen jullie graag in ons hotel. De volgende outlets aan boord van het ss Rotterdam zijn echter wel sinds 15 december gesloten tot en met 28 april 2021: Captains Lounge, Ocean Wine Bar, Tours, Escape Rooms, Lido Terras en er kunnen geen kinderfeestjes plaatsvinden op dit moment.

 

Hotel
Het ss Rotterdam is geopend en verwelkomt graag  gasten aan boord. Natuurlijk zijn hiervoor wel verschillende maatregelen, lees hier meer.

 

Restaurants & bars
De Ocean Wine Bar, Captains Lounge en het restaurant Lido Grill zijn sinds 15 december gesloten.

Haal dus nu het ss Rotterdam in huis met onze speciale Take Away en een unieke beleving is gegarandeerd!

 

Escape rooms
Onze Escape Rooms zijn gesloten. Lees hier meer, over de extra maatregelen die wij nemen en over hoe je een escape room kunt reserveren.

 

Rondleidingen
De rondleidingen zijn op dit moment gesloten. Lees hier meer, over de extra maatregelen die wij nemen.

 

Kan ik mijn reservering (kosteloos) annuleren?

Op iedere (hotel en/of restaurant)reservering zijn andere voorwaarden van toepassing. Je vindt de voor jou geldende voorwaarden in de bevestiging welke je hebt ontvangen van onze reserveringsafdeling of van de reisagent waarbij je hebt geboekt. Voor de algemene verkoopvoorwaarden verwijzen we je graag naar  Algemene Verkoopvoorwaarden op de website.

 

Hoe kan ik het ss Rotterdam bereiken?

Een deel van onze medewerkers is vanuit huis aan het werk. Zij zullen er zorg voor dragen dat alle vragen per e-mail zo snel mogelijk beantwoord worden. Om de wachttijd aan de telefoon te beperken vragen wij om alle vragen zo veel mogelijk te stellen per e-mail (reserveringen@ssrotterdam.nl).

 

Kan mijn reservering doorgaan?

Op dit moment kunnen alleen reserveringen voor het hotel doorgaan. Je bent dus van harte welkom aan boord als je een hotelkamer hebt geboekt. De volgende outlets aan boord van het ss Rotterdam zijn gesloten tot en met 28 april 2021: Lido Grill, Captains Lounge, Ocean Wine Bar, Tours, Escape Rooms, Lido Terras en er kunnen geen kinderfeestjes plaatsvinden op dit moment.

Wij wensen iedereen veel sterkte en een goede gezondheid toe de komende tijd en hopen jullie snel weer te mogen ontvangen bij ons aan boord! Een hele speciale shout-out naar al het zorgpersoneel die dag en nacht klaar staan om dit virus te bestrijden