Maatregelen m.b.t. het Coronavirus

Update

Update: 22 mei 2020

 

Wij begrijpen dat het heersende Covid-19 virus de nodige vragen oproept. Vanuit het ss Rotterdam volgen wij alle richtlijnen van het RIVM, de GGD en de Nederlandse Overheid nauwlettend op. Dit betekende dat er de afgelopen weken verschillende plekken aan boord helaas gesloten waren.

 

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen kunnen we weer stappen vooruit zetten en hebben wij de deuren van het schip weer geopend om te overnachten. Sinds 1 juni is het ook mogelijk om weer te lunchen/dineren, is de tour weer beschikbaar en gaat de escape room weer open. Natuurlijk zijn hiervoor wel verschillende maatregelen, lees hier wat wij doen voor de veiligheid aan boord en maak direct uw reservering.

 

Lees hier meer

 

Blijf ons volgen via de website en social media voor de meest actuele informatie. Onze reserveringsafdeling is te bereiken via reserveringen@ssrotterdam.nl.

 

Hieronder de belangrijkste vragen en antwoorden:

 

Is het ss Rotterdam geopend?
Ja het ss Rotterdam is geopend en doordeweeks vanaf 08:00 uur tot 18:00 uur telefonisch te bereiken. Op zaterdag en zondag zijn we telefonisch te bereiken tussen 10:00 uur en 18:00 uur. Door de verlengde maatregelen die dinsdagavond 19 mei naar buiten zijn gekomen, volgt het ss Rotterdam al deze richtlijnen op. Dit houdt het volgende in voor het ss Rotterdam:

 

Hotel
Het ss Rotterdam is weer geopend en verwelkomt graag weer gasten aan boord. Natuurlijk zijn hiervoor wel verschillende maatregelen, lees hier meer.

 

Restaurants & bars
Onze horecagelegenheden Lido Grill en de Captains Lounge zijn weer open sinds 1 juni. Het maken van een reservering is verplicht. Natuurlijk zijn hiervoor wel verschillende maatregelen, lees hier meer.

 

Zolang wij niet te bezoeken zijn, kun je wel thuis genieten van onze welbekende High Tea en Spareribs. Haal dus nu het ss Rotterdam in huis met onze speciale Drive-in & Pick-up service en een unieke beleving is gegarandeerd!

 

Escape rooms
Onze Escape Rooms zijn sinds 1 juni geopend voor publiek! Wel hebben we het aantal gasten dat 1 Escape Room kan spelen bijgesteld naar maximaal 4. Lees hier meer, over de extra maatregelen die wij nemen en over hoe je een escape room kunt reserveren.

 

Rondleidingen
Sinds 1 juni is het weer mogelijk om, met een vooraf gekocht kaartje, een audiofoon-rondleiding te lopen aan boord. Lees hier meer, over de extra maatregelen die wij nemen en over hoe je een kaartje kunt kopen.

 

Kan ik mijn reservering (kosteloos) annuleren?
Op iedere reservering zijn andere voorwaarden van toepassing. Je vindt de voor jou geldende voorwaarden in de bevestiging welke je hebt ontvangen van onze reserveringsafdeling of van de reisagent waarbij je hebt geboekt. Uiteraard denken wij samen met jullie mee over een passende oplossing. Voor de algemene verkoopvoorwaarden verwijzen we je graag naar  Algemene Verkoopvoorwaarden op de website. Dit is de juiste link: https://ssrotterdam.nl/algemene-voorwaarden/

 

Hoe kan ik het ss Rotterdam bereiken?

Een deel van onze medewerkers is vanuit huis aan het werk. Zij zullen er zorg voor dragen dat alle vragen per e-mail zo snel mogelijk beantwoord worden. Om de wachttijd aan de telefoon te beperken vragen wij om alle vragen zo veel mogelijk te stellen per e-mail (reserveringen@ssrotterdam.nl).

Vanuit het ss Rotterdam volgen wij alle richtlijnen van het RIVM, de GGD en de Nederlandse Overheid  nauwlettend op. Dit betekent dat er naar aanleiding van de verlengde maatregelen is besloten om onze horecagelegenheden (Captains Lounge, Ocean Wine Bar, Lido Grill en Restaurant Club Room) in ieder geval tot en met 30 mei 2020 te sluiten.

Wij wensen iedereen veel sterkte en een goede gezondheid toe de komende tijd en hopen jullie snel weer te mogen ontvangen bij ons aan boord! Een hele speciale shout-out naar al het zorgpersoneel die dag en nacht klaar staan om dit virus te bestrijden