Welkom op het ss Rotterdam

UPDATE: 13 april 2021

 Vanwege het heersende COVID-19 virus hanteren wij op dit moment de richtlijnen van het RIVM, de GGD en de Nederlandse Overheid. Dit houdt in dat wij sinds dinsdag 15 december onze horecagelegenheden aan boord hebben moeten sluiten in ieder geval tot nader bericht. Echter blijven wij graag gasten verwelkomen aan boord. Onze gasten kunnen wij de mogelijkheid bieden om ontbijt, lunch en diner af te laten halen bij ons Restaurant Lido Grill.

Naast deze ingrijpende maatregel, zijn er natuurlijk nog meer maatregelen getroffen waar wij gasten graag over op de hoogte houden. Lees op deze pagina verder wat wij allemaal voor maatregelen hebben getroffen voor de veiligheid aan boord. 

Geachte gast,

Welkom aan boord! Op een ruim parkeerterrein is er met 580 parkeerplaatsen altijd een plek voor je auto. Je wordt daarna op de kade op gepaste afstand verwelkomd door onze boarding steward die vraagt hoe het met je gaat en je wordt gewezen op de protocollen en looproutes die aan boord van kracht zijn. Bij de voorregistratie en een juiste gezondheidscheck word je begeleid naar de speciale ingang om kruisend verkeer te voorkomen. Bij deze ingang staan tevens grote desinfectiestations en aan boord zijn ook voldoende desinfectiemiddelen beschikbaar. Aan boord is éénrichtingsverkeer van kracht en in onze vier liften is maximaal één persoon per lift toegestaan.

COVID-19 maatregelen

Outlets ss Rotterdam

Vanwege het heersende COVID-19 virus hanteren wij op dit moment de richtlijnen van het RIVM, de GGD en de Nederlandse Overheid. Dit houdt in dat de volgende outlets aan boord van het ss Rotterdam gesloten zijn tot en met 28 april 2021: Lido Grill, Captains Lounge, Ocean Wine Bar, Tours, Escape Rooms, Lido Terras en er kunnen geen kinderfeestjes plaatsvinden op dit moment. Aanvullend nog vragen? Neem contact op via: reserveringen@ssrotterdam.nl

Ontbijt Lido Grill

Ben je aan boord van het ss Rotterdam blijven slapen? Dan is er de mogelijkheid om een heerlijk ontbijt af te halen in het restaurant Lido Grill tussen 07:00 en 11:00 uur. Je kunt het ontbijt ophalen en nuttigen op je hotelkamer.

Lunch & diner Lido Grill

Restaurant Lido Grill is sinds 15 december 2020 gesloten voor onze hotelgasten en externe gasten, in ieder geval tot en met 28 april 2021. Graag informeren wij onze gasten over de afhaalmogelijkheden. Bekijk online alvast ons Take Away menu. Bestellen en afhalen is mogelijk op onderstaande tijden.

De lunch is af te halen tussen 12:00 en 16:00 uur
Het diner is af te halen tussen 17:00 en 21:00 uur

Klik hier voor het menu aan boord

Take away

In verband met de maatregelen kun je thuis blijven genieten van een goed ontbijt, lekkere lunch, onze welbekende High Tea en smaakvolle grillgerechten. Haal de gerechten van het ss Rotterdam in huis en een unieke beleving is gegarandeerd!

De bestellingen zijn 7 dagen per week af te halen bij de Drive-in & Pick-up van het ss Rotterdam.

Het ontbijt is af te halen tussen 07:00 en 11:00 uur
De High Tea is af te halen tussen 12:00 en 16:00 uur
De lunch is af te halen tussen 12:00 en 16:00 uur
Het diner is af te halen tussen 17:00 en 21:00 uur

Meer informatie en bestellen

Drive Thru Experience

De Drive Thru is een ware corona-proof experience. Tijdens het wachten op je bestelde gerechten, rijd je met de auto door de experience langs verschillende containers op de kade. Het is niet nodig om een plek te reserveren. Kom tijdens de openingstijden langs en bestel een heerlijk gerecht.  Onze Drive Thru Experience is elke dag* (maandag t/m zondag) geopend van 16:00 tot 20:00 uur.

Bezoek onze Drive Thru

High Tea

Geniet thuis van onze heerlijke High Tea. Het is mogelijk om alle dagen van de week onze High Tea in huis te halen!

Bestel je high tea

Kadowinkel & Lynbaan Shop

Sinds dinsdag 15 december zijn de Kadowinkel in de Koopgoot en de Lynbaan Shop aan boord van het ss Rotterdam gesloten. Niet getreurd! Het is mogelijk om de leukste souvenirs en merchandise thuis te bestellen via onze webshop. Deze webshop is in samenwerking met Hotel New York opgezet.

Bezoek de webshop

Mondkapjesplicht

Het is sinds 14 oktober 2020 verplicht om een mondkapje te dragen aan boord van het ss Rotterdam. Wij verzoeken onze gasten dit mondkapje te dragen zolang zij zich bewegen over het schip. Dit geldt uiteraard ook voor alle medewerkers aan boord. Zodra gasten op de hotelkamer zijn of aan tafel zitten mag het mondkapje af. Mondkapjes worden (indien nodig) gratis aan boord verstrekt.

Meetings & Events

Aangezien er vanuit de Overheid een verbod op evenementen is, bekijken wij per aanvraag voor vergaderingen/zaalverhuur wat voor opties er tot de mogelijkheden behoren.

Stel je vraag aan onze Account Managers van de afdeling Meetings & Events en zij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Neem contact op
superior-room-manhattan-ssrotterdam

Housekeeping

Wij hanteren een intensief schoonmaakprotocol van alle hotelkamers en openbare ruimtes. Schoonmaken gebeurt met beschermende materialen (zoals handschoenen en speciale schorten) van het personeel. Om alle contactpunten te reinigen hebben wij gezorgd voor speciale goed werkende desinfectiespray.

Hotelkamers worden tot 48 uur na check-out niet schoongemaakt (zolang de beschikbaarheid het toelaat). Bij stay-overs (meerdere overnachtingen) worden de kamers tussendoor niet meer schoongemaakt. Er wordt een waszak met schone handdoeken e.d. aan de deur gehangen.