Welkom bij het ss Rotterdam

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reservering in ons hotel en hierbij informeren wij u graag verder. Wat fijn dat u binnenkort naar Rotterdam komt voor een verblijf op het ss Rotterdam.

De wereld is de afgelopen weken drastisch veranderd. Sinds de uitbraak van het COVID-19 virus en de daarmee gepaard gaande overheidsmaatregelen is onze bewegingsvrijheid veranderd. In het hotel volgen wij voor uw veiligheid en dat van onze medewerkers de richtlijnen van de Nederlandse overheid en het RIVM. Dit heeft geleid tot meerdere maatregelen binnen ons hotel, waardoor uw verblijf er enigszins anders uit zal zien dan u in het verleden van ons gewend bent. Ondanks alle aanpassingen kunt u nog steeds rekenen op onze gastvrijheid en hartelijkheid en zullen wij er alles aan doen om u optimaal van uw verblijf te laten genieten.

Ontbijt

Het ontbijt voor u als hotelgast wordt geserveerd in een a la carte vorm in Lido Grill restaurant. Daarnaast is het ook mogelijk om uw ontbijt als roomservice te bestellen en op uw kamer te ontvangen in de vorm van een ontbijtbox. Er bestaat een mogelijkheid dat u bij check-in wordt gevraagd alvast een tijd te reserveren in ons restaurant. Hiervoor zullen wij diverse tijdsblokken aanbieden. Onze receptie kan u hierover informeren. Een tafel delen met familieleden of bekenden is helaas niet mogelijk.

Lunch & diner

U kunt lunchen en dineren in onze restaurants, een reservering maken is verplicht. U kunt dit doen per e-mail reserveringen@ssrotterdam.nl of per telefoon 010-2973097. Uiteraard kunt u ook bij de hotelreceptie een reservering maken. Let wel door de COVID-19 maatregelen hebben wij beperkte beschikbaarheid. Lunch of diner is mogelijk tot maximaal 4 gasten per tafel.

Tours

Vanaf 1 juni is het weer mogelijk om, met een vooraf gekocht kaartje, een audiofoon-rondleiding te lopen aan boord. Als hotelgast betaalt u een ander tarief voor de rondleiding. De tickets zijn voor u als gast te boeken bij de hotelreceptie. De audiofoons kunnen worden opgehaald in de Shop op het Promenade Deck. Alle audiofoons worden na ieder gebruik direct gedesinfecteerd. Er kunnen maximaal 50 personen tegelijk rondlopen op de tourroute. De tourroute is volledig eenrichtingsverkeer.

 

Escape rooms

Onze Escape Rooms zijn vanaf 1 juni geopend voor publiek! Wel hebben we het aantal gasten dat 1 Escape Room kan spelen bijgesteld naar maximaal 4. Voor het betreden van de Escape Room dienen de handen te worden gedesinfecteerd en ook ín de kamer zal desinfectie aanwezig zijn. Tevens is het mogelijk om het spel te spelen met handschoenen aan. Uiteraard zien wij toe op het feit dat spelers 1,5 meter uit elkaar zijn. Na elk spel is een extra tijdsblok vrijgehouden zodat de kamer in zijn geheel grond kan worden gedesinfecteerd voordat er een nieuwe groep de kamer betreed. Een reservering voorafgaand is verplicht en kan gemaakt worden bij de hotelreceptie.

 

superior-room-manhattan-ssrotterdam

Housekeeping

Wij hanteren een intensief schoonmaak protocol van de kamers en openbare ruimtes. Alle hotelkamers hebben tijdens de lockdown periode een deep cleaning ondergaan. Gedurende uw verblijf van meerdere nachten zal uw kamer alleen op verzoek worden schoongemaakt wanneer u zelf niet op de kamer bent. Onze schoonmakers zijn voorzien van handschoenen en speciale schorten. Om alle contactpunten te reinigen hebben wij gezorgd voor speciale goed werkende desinfectie spray. Kamers worden na check out pas na 72 uur schoongemaakt (zolang de beschikbaarheid het toelaat).

Heeft u nog vragen?

Wij kijken ernaar uit om u binnenkort te verwelkomen bij ons in het hotel! Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u ons telefonisch bereiken op 010 – 297 30 97 of per e-mail reserveringen@ssrotterdam.nl

Met gastvrije groet,
ss Rotterdam

Ton Wesselink
General Manager